Saturday 12 October 2013

MUFFIN OREN

Asalammualaikum sahabat semua....




Bermula episod Muffin oren dalam hidup saya . Komen dan penambah baikkan dari kawan - kawan pejabat , saya mengorak langkah untuk maju satu tapak lagi . Dari muffin oren ini saya komersial kan . Membuat jual secara kecil - kecilan . Mula - mula jual untuk dari pejabat , lepas tu kawan - kawan kilang. Taget pelanggan saya bermula dengan kanak - kanak dan pelajar sekolah. Saya menjual dengan harga yang berpatutan murah dari harga pasaran luar.

Sesiapa yang berminat untuk majlis hari jadi , bertunang dan majlis kesyukuran boleh menghubungi saya sendiri di talian 017-336 4128 ( hapisah ) untuk sekitar selayang dan kawasan-kawasan sewaktu dengannya.    

Macam nilah rupa bentuk yang dah siap .

Sebahagian dari tempahan pelanggan.




No comments:

Post a Comment